31 sierpnia 2007

Wyprawa na Wysoki Wał

dnia 31.08.2007 wybrałem się na zbiornik Wysoki Wał, ok. 15 km od mojej miejscowości. Wyjechałem o godz. 4 rano, a ok. 5 mój zestaw wylądował w wodzie, po kilkunastu rzutach, uwiesił się mały ok. 15-20 cm, okonek, niestety nie wyciągnołem go ponieważ się spuścił, później urwałem 2 paprochy, zrobiłem sobie małą przerwę ok. 10 minut na jakąś kawę, po czym zaczełem łowić od nowa. Po kilku rzutach wpadł mój nowy rekord Okonia. Po pięknej walce okazało się, że ma 30 cm ! jak na nasze wody to zdecydowanie piękny. Zakończywszy wędkowanie ok. godz. 12 powiedziałem sobie w myślach, jeszcze tu wrócę. Oczywiście okonek wrócił spowrotem do wody.
A oto zdjęcia z mojej wyprawy :
(aby powiększyć zdjęcie kliknij na jego miniaturę)




2 komentarze:

Anonimowy pisze...

No to czyli jak zwykle udało Ci się złowić piękne sztuki ;) nic dziwnego tobie żadna ryba nie umknie a tym bardziej takie piękne sztuki :D. Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

no no no no rekordowy okonek czekamy na wiecej :) a ogolnie to dajesz rade
masz pasje i jestes w tym dobry byle tak dalej :)