12 września 2007

Zawody Spinningowe

Witam Serdecznie.
Trochę późno dodaję tego newsa, ale powodem tego były ciągłe wypady nad wodę etc.
Postanowię opisać relacje i przebieg Zawodów.
Zostały one rozegrane o Puchar Mistrzostwa Koła, dnia 15.07.2007r. Postanowiłem, że się zapiszę i sprawdze swoich sił w kategorii ogólnej, od 16 lat (najmłodszy) i kilka osób ok. 40-45 lat (najstarsi) Zawody zaczeły się o godz. 5 rano i trwały do godziny 12-stej w Południe, od samego początku adrenalina biła (dało się ją odczuć). Gdy dochodziła już godzina 10-ta rybka coś zaczeła lepiej żęrować , zmęczony tym upałem usiadłem ok. godz 11:40 i powiedziałem, że jak na obecne zawody mam dość z powodu upału, poczym przyglądałem się jak wypada końcówka innym zawodnikom. Po końcowym gwizdku wszyscy razem usiedliśmy do stołu przy jedzeniu i piwku, poczym zostały podane miejsca od czwartego do pierwszego. Podano czwarte miejsce, okazało się że to nie ja (pomyślałem wtedy: pewnie jestem ostatni), nagle trzecie(również to nie ja), a gdy nadeszło Drugie Miejsce usłyszałem od Sędziego, że to właśnie ja zajełem drugie miejsce, na początku nie mogłem uwierzyć, nagle dotarło do mnie że jestem na podium zaraz za Prezesem Koła. Byłem bardzo zadowolony, niespodziewając się sukcesu którego odniosłem. Był to mój drugi puchar. Także jak narazie moja frekwencja zawodów 2 zdobyłem podium również 2 razy, czyli na każdym coś się udało.
Pozdrawiam Serdecznie.
A Oto zdjęcia :
(Aby powiększyć zdjęcie kliknij w jego miniaturę)



To jest ten puchar po prawej, ten po lewej to jest stary z 2006 r. z Zawodów Spławikowych.

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

NO bracieeee gratulacjeee normalnie drugie miejsce :D ladnie punktujesz:) czekamy na kolejne wynikii osiagniecia i zycze powodzenia;d (polamania kija)