25 września 2007

Kolejna wyprawa na Śmierdziel

Witam Serdecznie.
Dzisiaj tj. 25 września wybrałem się na Miejsce zwane Śmierdziel w Stalowej Woli o godz. 16. Przez godzinę obławiania ani jednego bicia, jednak nie dawałem za wygraną, czekałem czekałem no i poczułem uderzenie, lekko podcinam i po dość szybkim holu udało mi się złowić Klenia 37 cm na obrotówkę którą mam od dwóch lat a może z 10 razy była w wodzie, pomyślałem więc, że a nóż trafi się coś ponownie na nią. Rzucałem 20 minut poczułem kolejne mocniejsze uderzenie i po 6 minutach udało mi się wyciągnąć szczupaka 50 cm. Walka była emocjonująca, cudowne odjazdy, jazgot kołowrotka (chyba każdy z nas najbardziel lubi ten dźwięk gdy ryba odjeżdża, silne szarpnięcia kijem no i się udało, Byłem bardzo zadowolony, po krótkiej sesji zdjęciowej wrócił spowrotem do wody. Podsumowując wyprawa udała się znakomicie.
A oto zdjęcia z dzisiejszej wyprawy :

(Aby powiększyć zdjęcie kliknij na jego miniaturę)













deselectBloggerImageGracefully();} catch(e) {}" href="http://1.bp.blogspot.com/_t2Vx7WA53ZA/RvlIjTFMc4I/AAAAAAAAAGg/rnr_gBaoCB0/s1600-h/S8004809.JPG">





4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Witam Radku. Ładne rybki połowiłeś, gratulacje :) Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

ładne okazyyyy :D dales rade gratuluje i mysle ze na tym nie poprzestaniesz ze do konca sezonu jeszcze cos wpadnie:) polamania kija i zerwania zylki

Anonimowy pisze...

Witam ładne rybki widze ostatnio łapiesz tylko te małe bolki troche pokaleczone no ale w końcu każdy drapieżnik musi kiedys "dostać po zębach" ;) ja niestety ostatnimi czasy wracam o kiju bo włócze sie za głowatką a ona nie chce za bardzo współpracować :/

Unknown pisze...

Cześć na Twojego bloga weszłem przypadkowo ;) ponieważ szukałem dobrym miejscówek do wędkowania;)) czy mógł byś mi powiedzieć gdzie jest Śmierdziel ?? lub jakieś inne dobre miejscówki ?? ( munio9972gmail.com lub 5539336) z góry dziki :)) A chciałem dodać że jestem początkującym wętkarzem:))