24 sierpnia 2007

śmierdziel - Spinninng

Dnia 31 Lipca 2007 wybrałem się na rzekę San z kolegą po kiju, na łowisko Śmierdziel. Na początku efekty słabe, miałem jedną większą sztukę na obrotówkę (żółtą Mepps-a) z moim tuningiem, lecz wabik okazał się za długi i musialem go skrócić, rzucałem nadal czułem bicia, ale niestety znowu wabik, więc go całkowicie ściągnełem, rzut - Jest mały pistolecik, kolejny przynęta już była blisko, kolejny mały szczupaczek, przechodząc na nowe miejsce pogryzły mnie pszczoły (jedna w rękę, druga w głowę), ale jak to się mówi "w naszym fachu nie ma strachu" hehe. Jesteśmy na drugim miejscu, rzut i jest, kolejna rybka tym razem wyłonił się z wody mały okonik, również na żółtego Mepps-a. Czyżby mój nowy killer no nic okaże się w najbliższych dniach.
A oto zdjęcia dla potwierdzenia bycia nad wodą :
Image Hosted by ImageShack.us
By radoslaw_cz
Image Hosted by ImageShack.us
By radoslaw_cz
Image Hosted by ImageShack.us
By radoslaw_cz

Brak komentarzy: