26 września 2009

Rapy ciąg dalszy

Witam Serdecznie.
Dzisiaj tj. 26 sierpnia wybrałem się na wyprawę typowo Boleniową, na początku obserwacja znacznego odcinka rzeki, gdy już wypatrzyłem Bolenie które tańczą na wodzie przeszedłem kawałek i w warunkach artyleryjskich doszedłem na sam początek, tam przesiedziałem ok. 10 minut i zacząłem obławiać minęło może 10 minut i potężne uderzenie walka trwała jakieś 15 minut gdyż podpatrzyłem pewien wędkarski węzeł i chciałem go wypróbować. Boleń miał niesamowicie wiele sił by odprowadzać moją rękę wzrokiem i tak po 15 minutach udało mi się go wyjąć... mierzył 67 cm, wagowo mnie to nawet nie interesowało ale ok. 2 kg. na pewno.... po kilku zdjęciach wrócił w dobrej kondycji do wody...
Przynętą : SALMO THRILL
Kolor : Olive Bleak
7,0 cm/12,0g Sinking
Diving Depth - 0.3-5.0m
TH7 OB

Do następnego razu !

a oto zdjęcia :


Brak komentarzy: